TECHmED
TECHmED / Google ranking faktory 2011 / Page Level Keyword Agnostic Features |
Peter Blahút
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Ide o skupinu faktorov stránky, ktoré sú nezávislé od kľúčových slov a nezávisia od ibound odkazov – odkazy ktoré smerujú na vaše stránky z externých domén.
Počet interných odkazov na stránke
Počet všetkých odkazov na stránke (interné aj externé)
Počet všetkých odkazov bez atribútu nofollow na stránke.
Počet znakov v HTML - zdrojovom kóde stránky
Počet interných odkazov stránky bez atribútu nofollow
Počet nofollow odkazov stránky
Počet znakov – písmen a medzier.. na stránke
Počet extrených odkazov s nofollow atribútom
Počet slov na stránke
Počet externých odkazov na stránke
Potŕžniky v URL adrese
Na stránke sa nachádza odkaz na Microsoft (zaujímavé zistenie :-))
Zpätné lomítka (/) v URL
Používanie www (www.presbium.sk namiesto presbium.sk, ide o RewriteRule v .htaccess)
Počet slov v H1 tagu
URL hĺbka priečinka stránky
Použitie Google analytics na stránka. Zaujímavé, že služby od Google v analýze získali negatívnu hodnotu korelécie.
Dĺžka titulku stránky
Odkazy na Google
Slová v title tagu
Použitie atribútu canonical pre duplicitný obsah
Percento odkazov na stránke bez atribútu nofollow
Pomĺčky v URL
Čas, ktorý potrebuje webserver na odpoveď vašej požiadavky na stránke napr. pri preklikávaní po odkazoch.
Plocha Google AdSense na stránke
Počet Google AdSense reklamných panelov
Dĺžka URL adresy
Jedinečný obsah stránky
Poprepájanie stránok jednej domény pomocou odkazov. Na vašej doméne by nemali existovať “ophran pages“ – ide o stránky na ktoré sa dostanete pomocou odkazu, ale naspäť sa už pomocou odkazu nedostanete, lebo tam žiadny nieje a preto musíte použiť v prehliadači tlačítko späť.
Ako často sú stránky aktualizované, resp. ako často pribúdajú nové.(napr. články blogu...)
Vek domény. Čas, ktorý uplynul od zaindexovania vašej stránka Googlom
Dĺžka obsahu danej stránky.
HTTP odpoveď na pavúky.
Rýchlosť načítavania stránky(stránok) v prehliadači meraná toolbarom.
Použitie obrázkov na stránke.
Či stránka obsahuje odkazy na neexistujúce stránky - 404.
Použitie mikroformátov na stránke. Ide o jednoduché entity, ktoré sú súčasťou HTML tagov a popisujú typ informácie: CV, osobu, adresu, udalosť, produkt
Vložené video na stránke
Použitie reklamy na stránke.
Reading level - obtiažnosť textu na stránke. Či je obsah stránky určený pre deti, alebo pre vysokoškolských profesorov a vedcov.
Používanie affiliate odkazov na stránke. Napr. vlastníte doménu so spravodajstvom o mobilných telefónoch. E-shop, ktorý predáva telefóny vás požiada o umiestnenie odkazu na vašu stránku a z každého predaného telefónu vďaka vašej stránke máte províziu – affiliate marketing.
Validita HTML kódu.
Tovrte rýchle stránky (nie s veľkým obrázkami, ktoré sa dlho načítavajú) s unikátnym obsahom. Nekopírujte text z iných stránok a nevkladajte ho na vlastné.
Všetky stránky vašej domény poprepájajte odkazmi, pozor na “ophran pages“ a neodkazujte na stránky, ktoré neexistujú.
|
Peter Blahút techmed@techmed.sk |
Tweet |